بی بی سی:

در پی واکنش شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور ایران به توهین جنسی نشریه یالثارات ارگان گروه انصار حزب الله، سایت این نشریه امروز به انتشار مجدد مطلبی پرداخت که مورد اعتراض خانم مولاوردی قرار گرفته بود.

در این مطلب، معاون رئیس جمهور "همپالگی" برخی از فعالان حقوق زنان معرفی شده که این نشریه آنها را با لفظ "فاحشه" مورد خطاب قرار داده است. یالثارات در این مطلب، با تیتر "دیوار شکسته و زن سلیطه"، از حسن روحانی رئیس جمهور به خاطر "مسلط کردن" چنین مسئولی بر "گردن زنان" انتقاد کرده است.

در پی نخستین نوبت انتشار مطلبی با همین مضمون در یالثارات، شهیندخت مولاوردی امروز یکشنبه ۶ دی گفت: "در دفاع از حیثیت یک انسان در وهله اول و سپس حیثیت زنان سرزمینم و نیز جایگاه حقوقی و حقیقی خود حق پیگیری و شکایت از این نشریه را بر خود محفوظ داشته و تا حصول نتیجه نهایی از مراجع قضایی و نظارتی از پای نخواهم نشست."

خانم مولاوردی در نوشته ای که در کانال تلگرام خود منتشر کرد افزود که "تا برچیدن بساط این بداخلاقی‌ها از جامعه ایران نباید از اصلاحات ناامید و مأیوس شد" و مقابله با چنین روندی را مصداق "امر به معروف و نهی از منکر" در جامعه دانست.

ارگان انصار حزب الله، در مطلبی که چند ساعت بعد از واکنش معاون رئیس جمهور منتشر شد، به وی توصیه کرد که اگر از توهین های این نشریه به "همپالگی" های خود ناراحت است، از کشور خارج شود و به نزد آنها به لندن برود.

یالثارات، با اشاره به اظهارات قبلی خانم مولاوردی در انتقاد از برخوردهای قهرآمیز در خیابان ها با پوشش زنان، معاون رئیس جمهور ایران را "زن فمینیست عضو ارشد تشکیلات برانداز و منحل شده مشارکت" معرفی کرد و نوشت که او و همکارانش در دولت "با برخورد با زنان و لو با عریانی کامل آشکار شوند" مخالف هستند.

برو به آدرس