برایان هوک، مدیر بخش سیاست‌گذاری وزارت خارجه آمریکا اظهار داشت که در حاشیه نشست اخیر کمیسیون مشترک برجام در وین با مقام‌های فاشیست های اسلامیست به آنان از جمله گفته:

"شما از هواپیماهای تجاری برای انتقال تروریست و سلاح به سراسر خاورمیانه از جمله سوریه استفاده می‌کنید و ما به بهای امنیت ملی‌مان برای شما مجوز صادر نخواهیم کرد."

بالا خبر چند ماه پیش است، خبر جدید:

"وزیر خزانه داری آمریکا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت، گفته است به دنبال تصمیم دونالد ترامپ برای خارج کردن آمریکا از توافق هسته ای با ایران، برجام، مجوز فروش هواپیماهای ایرباس و بوئینگ به ایران لغو می‌شود."

ایران و ایرانیان باید بهترین و مدرنترین وسایل نقلیه منجمله هواپیما را داشته باشند، مشکل آنجاست که بنا بر شواهد انکار ناپذیر عینی، فاشیست های اصلاح ناپذیر اسلامیست ایرانی کُش و ایران ویران کُن برای جان ایرانیان پشیزی ارزش قائل نیستند -حال و روز جاده های ایران دم دست ترین شاهد مدعاست - و هواپیماها را برای تسهیل عملیات توسعه طلبی و تروریستی خود میخواهند.

تنها راه رهایی، تلاش بی امان برای سرنگونی کلیت حاکمیت اصلاح ناپذیر فاشیست ها میباشد. تحریم های کمر شکن و کپی برداری از مُدل رهایی بخش در آفریقای جنوبی و برمه نقشه راه است.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

تبریک

عکس بالا؛ توماس پیکرینگ، دلال بوئینگ که همزمان عضو فعال لابی نایاک فاشیست ها هم هست و برای تداوم حاکمیت فاشیسم و جوش دادن معاملۀ بوئینگ و گرفتن کمیسیون زور میزند.  

استفادۀ فاشیست های اسلامیست از هواپیماهای مسافربری ایران برای اعزام مزدور ان به سوریه برای کشتار مردم عاصی شده از استبداد وراثتی خاندان وحشی اسد: 

Image result for iran caught shipping soldiers to syria on commercial flights in violation of nuclear deal