... حاج آقا صادق زیبا کلام  استاد دانشگاه تهران و از همکاران حاج فرج دباغ (عبدالکریم سروش ) در "پاکسازی " دانشگاه ها در دوران انقلاب خوش عاقبت فرهنگی است.

برای یاد آوری آنانی که از فراموشی تاریخ، خصوصاً تاریخ نظام نکبت مسلمین "اصلاح طلب" و غیره حُسن استفاده میکنند:

"شما اگر به دانشگاه تهران بياييد و از دانشجويان من بپرسيد كه آيا آقای دكتر زيبا كلام عيد نوروز را به شما تبريك مي گويد يا نه يك دانشجو هم پيدا نمي كنيد كه بگويد آقای دكتر زيبا كلام عيد نوروز را تبريك مي گويد.

مي دانيد چرا؟

چون من آن را خيلي قبول ندارم، از نظر من عيد، دو عيد قربان وعيد فطر هست همان دو عيدی كه رسول الله جشن گرفته وبزرگ دانسته است.

شما به صورت تيغ انداخته من نگاه نكنيد. من يك موی محمد بن عبدالله را به صد تا كوروش، داريوش، خشايار و گذشته ايران، تخت جمشيد و پرسپوليس نمي‌دهم."

بالا از  یکی از سری نوشته ها دربارۀ وردست حسین حاج فرج دباغ معروف به عبدالکریم سروش، کمیسار انقلاب فرهنگی خمینی جانی و مأمور بستن و اخراج بیشمار اساتید خبره و دانشجویان با استعداد میباشد.

این عاشق با صورت تیغ انداخته که ١ موی محمد را  به ١٠٠ تا تخت جمشید نمیدهد از محبوبان شیفته جات "اصلاح " و تداوم حاکمیت فاشیسم اصلاح ناپذیر دینی ایرانی کُش و ایران ویران کُن است.

با اینهمه استادنا  برخی اوقات  آنقدر شورش را در می آورد که دیگر کوچکترین جایی برای مصادره به مطلوب از طریق تفسیرهای صد من یک غاز  که در تخصص شیفته جات میباشد نمیگذارد.

به این بخش از حرفهای او گوش کنید که صراحتاً اعلام میدارد برای کشتار ایرانیان  در برابر "خیزش مردم، تظاهرات مردمی در داخل کشور" علیه این  حاکمیت که آنرا اینگونه تعریف میکند " منظورم از این نظام، همین مجلس شورای اسلامی، همین مقام معظم رهبری، همین شورای نگهبان، همین روزنامه کیهان و مابقی است"  آنگاه استدنا میگوید" من شرمنده شما و شرمنده خیلی از مردم ایران هستم، ولی با تمام وجود از نظام دفاع می‌کنم. من از اسلحه و فشنگ و...متنفرم اما اگر پایش بیفتد، اسلحه هم دست می‌گیرم و از نظام دفاع می‌کنم که سقوط نکند."

سئوال: فرق ماهوی این زیباکلام و دیگر محبوبان شیفته جات امثال او در ایران که آماده به ایرانی کُشی هستند با دیگر فاشیست های اسلامیست ایرانی کُش و دشمن ایرانی کُش خارج از کشور در چیست؟

تنها راه رهایی، تلاش بی امان برای سرنگونی کلیت حاکمیت اصلاح ناپذیر فاشیست ها میباشد. تحریم های کمر شکن و کپی برداری از مُدل رهایی بخش در آفریقای جنوبی و برمه نقشه راه است.

 

دور نیست، رهایی اصلاً دور نیست.

"تنها حقیقت است که رهایی میبخشد"

 

 تبریک

عکس مدافع آزادی بیان دست به گردن سیداحمد خمینی،  نتیجۀ بنیانگذار آزادی در ایران.

برای نمونه به اینجا، اینجا، اینجا و اینجا هم سرکی بکشید. 

این هم نسخۀ پیشرفت از طریق ضدیت با امپریالیسم توسط  استدنا در اوایل انقلاب بدعاقبت: