رادیو فردا:

روزنامه آمریکایی واشینگتن پست روز پنج‌شنبه، ۱۱ آبان‌ماه، در گزارشی از قول چند مقام ناشناس خبر داد که دولت آمریکا در شهریورماه خواستار پادرمیانی رئیس جمهور فرانسه برای دیدار دونالد ترامپ با حسن روحانی شده است.

پیشتر در روز هشتم آبان‌ماه وزارت خارجه ایران ادعا کرده بود که حسن روحانی در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در شهر نیویورک درخواست دونالد ترامپ، همتای آمریکایی خود، برای دیدار و گفت‌وگو را رد کرده است.

در همان روز سخنگوی کاخ سفید گزارش‌ها از درخواست دونالد ترامپ برای دیدار با حسن روحانی را رد کرد، اما توضیح بیشتری در این باره نداد.

حال روزنامه واشینگتن پست در گزارشی که روز پنج‌شنبه، ۱۱ آبان‌ماه، منتشر شده اساساً ادعای وزارت خارجه ایران را تایید کرده است.

-----------

این لینک را بخاطر این گذاشتم که کامنتی را که در بالاترین دیدم بازگو کنم!

-----------

رفتار امریکا و ج.ا. شبیه فیلمهای ناموسی سیاه سفید زمان شاهه. تو این فیلمها معمولا رییس کافه می اومد چندتا چک افسری به رقاصه که به ظاهر زن خراب هم بود و فاحشگی می کرد می زد بعد عصبانی می رفت یه گوشه سیگار می کشید. بعد خانم رییسه می اومد تا از دل رقاصه یا فاحشه جوون در بیاره و دختره در حالیکه اشک می ریخت می گفت من باهاش اصلا حرف نمی زنم. ممکنه کارم فاحشه گی باشه ولی از این پدر سوخته کمتر نیستم.
حالا نقش رییس کافه رو امریکا بازی می کنه و نقش خانم رییس را فرانسه یا کشور میانجگر و نقش فاحشه را جمهوری اسلامی بازی می کنه که مرتبا از امریکا چک افسری می خوره و می ره یه گوشه اشک می ریزه ولی فردا دوباره تو همون کافه می رقصه و برا مشتریهای رییس کافه تن فروشی می کنه. تو گروگانهاشون چک خوردند, تو تحریمها چک خوردند, تو جنگ چک خوردند, تو سوریه دارند چک می خورند, تو برجام چک و لگد خوردند و در حالی که اشک می ریزند حاضر نمی شوند با رییس کافه حرف بزنند.
ظاهرا سناریوی این فیلمها رو یک نفر می نویسه.

برو به آدرس