هر چند صباحی, تب انتخابات دامن گیر جمهوری اسلامی میشه و صحبت از اصلاح رژیم و بهبود شرایط اقتصادی و آزادی های سیاسی و غیره پیش میاد. اصلاح طلبان هم یک لیست بلند بالا از کاندیدا هایشون درست میکنند و به شورای نگهبان میفرستند. شورای نگهبان هم نامردی نمیکنه و لیست اصلاح طلبان را قلع و قمع میکنه. پس از آن صحبت از تحریم انتخابات پیش میاد ولی اصلاح طلبان به سرعت یک دلیلی پیدا میکنند و مردم را تشویق به شرکت در انتخابات میکنند.

اما امسال دیگه کار خیلی بالا گرفت. نتنها اکثریت قریب به اتفاق کاندیدا های اصلاح طلب و معتدل رد صلاحیت شدند, بلکه نوه و یادگار امام و کس و کاران بنیان گذاران رژیم هم خط خوردند. رهبر هم با کمال پر روی آمد و گفت که عیبی نداره, مهم اینست در انتخابات شرکت کنید و دشمن را عقب بزنید. اصلاح طلب ها هم مطابق معمول یک شگرد تازه ای پیدا کردند و به مردم گفتند که باز بیاین و رای بدین که فلانی و فلانی و فلانی به مجلس خبرگان راه پیدا نکنن.

این استراتژی اصلاح طلب ها که مردم را به شرکت در انتخابات تشویق میکنن که رای بدن تا بتونیم جنتی و یزدی و مصباح یزدی و احمد خاتمی را از مجلس خبرگان بیرون کنیم و چندتا جنایتکار دیگر را بجای آنها انتخاب کنیم منو یاد یک جوکی انداخت.
 
چندتا دزد وارد یک خونه میشن و مرد خونه را به یک اتاقی میبرن و روی زمین یک خط میکشن و بهش میگن اگرپایت رو از این خط بیرون بگذاری میکشیمت. مرد خونه میگه چشم. بعد دزد ها میرن توی اتاق های دیگه خونه و هر چی دستشون میاد ورمیدارن و آخر سر هم ترتیب خانم خونه را هم میدن و میرن. بعد از اینکه دزد ها رفتن خانم خونه به شوهرش میگه, مرتیکه بی غیرت چرا فقط اونجا وایسادی و کاری نکردی؟ آقای خونه میگه, نه عزیزم اینجوری نیست, وقتیکه حواسشون نبود چندبار پامو گذاشتم آنور خط!    

پس ببینین که اصلاح طلبان نشان دادند که این نظام قابل اصلاح است به اینصورت که بخش بزرگی از نظام که اصلاح طلبان هستند, بعد از بیشتر از دو دهه, توانسته اند که توسط بخش دیگر نظام که بیت رهبری, سپاه و بسیج هستند, از حقوق خود و مردم بگذرند و اصلاح شوند!

حالا باز بگین که رژیم اصلاح پذیر نیست!