هم‌میهنان ارجمند

بار دیگر زمین‌لرزه‌ای سهمگین میهن گرامی ما را درنوردید و در بخش باختر کشور فاجعه‌ای دل‌خراش بجا گذاشت و ایران را غرق در ماتم و اندوه کرد. هم‌میهنان آسیب‌دیده ما اینک با نبود امکانات و سرما دست‌وپنجه نرم می‌کنند و امیدی به این دولت فاسد و ناکارآمد ندارند. حکومتی که در روز روشن دست در جیب مردم دارد و آنان را به ملتی مال‌باخته بدل کرده است بعید است که در چنین موقعیتی به فکر چپاول بیشتر نباشد و از این نمد کلاهی برای خود ندوزد.

ملت ایران بهای فساد حکومت و نبود استانداردهای ایمنی را اینک باجان و خون خود می‌دهد چراکه سرمایه‌های ملی صرف ساخت‌وساز ساختمان‌های زیبا و امن در لبنان، سوریه و عراق شده است و در چنین پیشامدهایی باید تنها به یاوه‌های آخوندهای حکومتی و توجیه قهر الهی گوش فرا دهد. جبهه ایران‌گرایان ضمن تسلیت به ملت شریف ایران و ابراز همدردی با آسیب دیدگان، از هم‌میهنان ارجمند خواهشمند است خود دست بکار شده و به یاری زلزله‌زدگان بشتابند و مراقب دستبرد دولت و سپاه به کمک‌های مردمی باشند.

پاینده ایران


جبهه ایران‌گرایان: سازمان برون‌مرزی حزب پان ایرانیست، حزب مشروطه ایران (لیبرال دموکرات)، جبهه ملی ایران (تشکیلات آمریکا) و جنبش رنسانس (نوزایی) ایرانی

 

 

حزب مشروطه ایران